RAY-BAN:
- Moderna legenda
- Ikonski stilovi (Aviator, Wayfarer i Round)
- Omiljeni brend mnogih poznatih ličnosti
Istorijat:
- 1929. godine: Mac Cready, general oružanih snaga SAD-a zatražio je od Ray-Bana da razvije novi tip sunčanih naocara koje mogu da zaštite pilote od intenzivnog blještavila na visokim nadmorskim visinama, uz garanciju kristalno jasnog vida.
- 1936. godine: Ray-Ban naočare za sunce, poznate tada kao naočare protiv blještavila, predstavljene su javnosti. Prvi model imao je plastični okvir aviator oblika.
- 1937. godine: ime je promenjeno od “naočare protiv blještavila” u Ray-Ban: brend je registrovan a prvi put se pojavila u jednom reklamnom oglasu u maju.
- 1952. godine: lansiran je model Wayfarer. Zahvaljujući njihovom jednostavnom, čistom dizajnu i njihovom udobnom pristajanju Wayfarer modeli postaju klasika i stiču popularnost u filmovima
- 1999. godine: kompanija Luxottica kupuje brend
- 2003. godine: prvo proširenje linije lansiranjem dioptrijskih i juniorskih kolekcija
- 2004. godine: lansirana je juniorska dioptrijska kolekcija
Detalji proizvoda
Karakteristike proizvoda:
- Naočare sa polarizacijom imaju logotip na sebi
- Fotohromatska sočiva koje se adaptiraju prema svetlosti
- Chromance stakla
Ono što čini da su da su Fotohromatska stakla tako udobna za nošenje :
- Njihov intenzitet adaptacije na boju čini ih prirodnim za nošenje u svim svetlosnim uslovima, čak i kada je oblačno ili maglovito, u sumrak ili u zoru, kada ne biste nosili normalne naočare za sunce;
- One osiguravaju najveću jasnoću vida i svetlost u svim gornjim svetlosnim uslovima zahvaljujući njihovoj specijalnoj tehnologiji koja nudi izvrsno propuštanje crveno-narandžastog svetla, nešto slično onome što rade uređaji kojima se može videti noću;
- One garantuju izvrsno pojačanje boje tako da se uz samo mali napor izvrsno mogu vidjeti detalji.