Besplatna dostava.

Radno vreme kontakt centra
Pon – Pet: 9:00h – 16:00h.

Telefon 063/255-733.

REŠAVANJE SPOROVA

Obaveštenje o pravu na rešavanje potrošačkog spora vansudskim putem 

 

 

Obaveštavaju se potrošači o pravu na rešavanje potrošačkog spora vansudskim putem koji se pokreće podnošenjem predloga za pokretanje vansudskog rešavanja potrošačkog spora telu sa liste koju Ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača sačinjava i javno objavljuje. Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu, a predlog može da se podnese tek nakon prijema odgovora na izjavljenu reklamaciju.

Trgovac je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, koje po zakonu može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga. Izuzetno u opravdanim slučajevima kada je predmet spora složen, rok od 90 dana se može produžiti za najviše još 90 dana, o čemu telo zaduženo za rešavanje vansudskih potrošačkih sporova bez odlaganja obaveštava potrošača i trgovca.

Potrošač može odustati od daljeg učešća u vansudskom rešavanju potrošačkog spora do okončanja postupka.

Lista tela za vansudsko rešavanje spora dostupna je na sledećem linku:

https://mtt.gov.rs/extfile/sr/33309/lifstaa.pdf

 

 

U Novom Sadu 10.06.2024.